Djeco kártyajáték

A játék tartalma: 42 (7x6 kártyalap) a 7 család: A/ Pék család, B/ Zöldséges család, C/ Tűzoltó család,
D/ Halkereskedő család, E/ Fodrász család, F/ Postás család, G/ Orvos család
Minden család 6 tagú: Nagypapa (1), Nagymama (2), Apuka (3), Anyuka (4), Fiú (5), Lány (6)
A játék célja: Össze kell gyűjteni a lehető legtöbb családot


Dino Draft -kártyajáték Djeco
A Dino Draft egy kártyajáték, ahol stratégiailag kell gondolkodnod, hogy a legtöbb pontot gyűjtsd és megnyerd a játékot.
Először ki kell húznod egy színkártyát és egy dínókártyát. Ez a kombináció a titkos küldetésed.
Most felváltva kell leraknod a kártyákat az asztalra a titkos színeddel vagy dinóddal, vagy azzal a kártyával, amelyről úgy gondolod, hogy az ellenfeled titkos küldetése
60 kártyát tartalmaz.
Ajánlott életkor: 6 éves kortól
Játékosok száma: 2-5
Játékidő: 10 perc

Segíts az állatoknak, hogy megfelelő sorrendben kövessék egymást!
A sorba állításhoz azonos állatok, vagy azonos színek következhetnek egymás után.

Kártyajáték - Kiképala Djeco
A megfigyelés és gyors cselekvés játéka.
Bújócskát szerveznek az udvaron... sikerül megtalálni az összes játszótársat? Éles szemre,jó megfigyelésre és jó reakciókészségre, gyors cselekvésre is szükség lesz ahhoz, hogy a játékos elsőként megtalálja csapattársait. Izgalmas játék, ahol nagyon gyorsan kell tudni elemezni a kártyákat és a kockákat.

Többet ésszel, mint erővel!
Osztáskor minden játékos megkapja a maga 12 db dinós kártyáját. A lapokon a színes és formás szauruszok (hüllők) képei vannak az igényesen tervezett illusztrációkon 1-től 12-ig számozva. A játékosok a kártyáikat megkeverik, lerakják maguk elé. Megjegyzik, milyen sorrendben vannak a lefordított lapok előttük. A hívókártyát a minden körben a legnagyobb számértékű üti, akié az a kártya, az viszi az összes lapot.

Sasszem kártyajáték Djeco
Két nehézségi fokozatban játszható stratégiai, taktikai kártyajáték. A szabály csak látszólag bonyolult, valójában egyszerű. A játékosoknak 4 db kártyájuk van a kezükben, amelyek közül egyet kell kiválasztani a pakliból kihúzott kártyához. Úgy kell a kihúzott kártyához hozzáilleszteni, párhuzamosan, vagy ferdén, ahogy a kép megkívánja, hogy a teljes kép, vagy forma egésszé váljon, ennyi a cél!

Van-e közös élményünk, és színek amikre emlékezünk? Egy tárgy vagy cselekmény vajon milyen színben tündököl az elménkben? Válaszd ki a színpalettából, és ha a csapattársaddal egyformán gondolkodtok, megnyeritek a kártyát.
A játékosok két fős csapatokban játszanak. Vajon melyik csapat gyűjti össze a legtöbb kártyát? A csapat sikere az azonos színasszociációra épül.

Grimaszolj! kártyajáték Djeco
"Most mutasd meg!" képes kártyán, gyerekeknek.
Egy játék, amellyel megtanulhatsz figyelni a csapattársad arckifejzésére és testbeszédére. Mimika és pantomim játék, amit 2 fős kis csapatok játszhatnak egymás ellen. Figyelni kell a csapattárs mimikáját és mozdulatait, hogy kitaláld, melyik kártya karakterét jelenítette meg. A gyors gondolkodás és a nagy koncentráció kulcsfontosságú, ha nyerni akarsz.

Szókincs fejlesztő kártyajáték
Az első kommunikációs kártyajáték a Djeco-tól, amelyet csapatban is lehet játszani. Személyek, állatok, tárgyak neveit kell a játékostársnak kitalálnia, úgy, hogy a kérdező csak egy szót mondhat arról, amit ki kell találni. Gondolkodni kell, melyik az a szó, ami rávezeti a társat arra, mi a helyes válasz.

Vizuális emlékezet fejlesztő kártyajáték.
Kérni, vagy húzni a lapot? Olyat kérni, amiből már van egy lap a játékos kezében, hogy meglegyen majd a állati családi trió, amivel nyerhet, vagy próba szerencse, húzni a másik játékos lapjai közül? A győzelemhez a színes triók együtt állása kell! Ez egy nagyon egyszerű családi játék, amihez jó emlékezettel és jó stratégiával kezdő játékos mindezekben még jobb lesz!

Ebben a kártyajátékban a rabló-römi egyik szabálya szerint is szerezhet lapot a játékos. Vagonokat kell szerezni és hozzákapcsolni a saját mozdony után úgy, hogy a serif ne tudja megakadályozni. Vonatrablásról szó sincs, csak vagon szerzésről.

Kártyajáték - Rock Banda -Djeco
Jön a RockPingvin Fesztivál! Ha neked osztották a magányos gitáros lapját, legyél te a leggyorsabb, hogy meggyőzd a legjobb zenészeket, (játékos társakat) hogy csatlakozzanak hozzád, alapítsatok együtt egy zenekart! Dobos, billentyűs, énekes és basszusgitáros játszik a RockPingvin zenekarban. Melyik tag mit szeret? Mindegyik halevő! Keverd jól a lapokat, ne légy többé magányos Pingvin!

Gyűjtsd a különböző szörnyek által elrejtett édességeket mindent, amennyit csak lehet.
De vigyázz, nem minden szörny rejteget cukorkát! Ha háromszor elkapod ugyanazt a szörnyet... a keresésednek véget kell vetned, és elveszíted az édességet amit addig összegyűjtöttél! Mi kell a győzelemhez? Jó emlékezet, jó stratégia és ügyes taktika.

Ki találja meg leggyorsabban az illusztrált kártyához illő sziluett kártyát? A megfigyelés és a sebesség játéka nem olyan egyszerű, mint amilyennek látszik! Aki elsőként megtalálja a kártya párját, felkiált: "Similix!" (similis), de ha nem latinul akar kabálni, akkor magyarul: Egyforma! "Similis simili gaudet", tartja a latin szólás és valóban, ebben a játékban hasonló a hasonlónak örül!

Egy őrült tudós egy sor furcsa, képzeletbeli vadállatot hozott létre, mindegyik lehetetlenül kereszteződött egyik állatnak feje a másiknak a teste lett egy harmadik állat! Lehetetlen állapot! Legyél te a leggyorsabb az igazi állatok rekonstruálásához! Kapja vissza mindenki, ami az övé! Gyűjtsd össze a legtöbb állatos kártyát. A megfigyelés és a gyorsaság játéka.


Ebben a játékban az győz, aki kevés pontot gyűjt. Itt nem pontot kell nyerni, hanem el kell kerülni, hogy sokat szerezzen a játékos. A lefordított 4 tényező közül, csak kettő számértékét ismerhetik, a többit ki kell találni, vagy ki kell következtetni, attól függ, mit mondtak az előttük szólóak, emlékezni kell mennyit látott az előző lap kukucskálásnál. A játék szabályában az áll, aki azt gondolja, neki kevesebb, mint 5 pontja van, mondja hogy " Spooky boo", de magyarul ez annyit tesz "Hú-hú-hú", bagoly vagy kisértet huhogás. A játékban az nyer, aki tudja mikor huhogjon!

Két kártyán levő angol tulajdonnév, a kutyusok nevei tesznek ki egy nyertes lapot. Minden kártyán fel van tüntetve, hogy a név első "szótagja", pontosabban első fele, vagy a második az, amit fel lehet használni egy harmadik név megalkotására. Mindenki egyszerre van a játékban, azé a pont, annál marad a kártya, aki hamarabb helyes szóalkotást végez és bemondja az új nevet.

Tartalma: 54 db kártyalap
24 db kastély-puzzle kártya
20 db gyémá...