Pár napig zárva vagyunk, nemsokára visszatérünk.
Köszönjük a türelmet.

                                                        GYAKORI KÉRDÉSEK

  • Hogyan módosíthatom, vagy törölhetem rendelésem?

Rendelésed állapotát, adatait bármikor utólag is módosíthatod az ügyfélszolgálat segítségével. Amennyiben nem tudjuk teljesíteni rendelésed, úgy nem szükséges azt külön lemondanod, mi megtesszük ezt automatikusan.

  • Hibás, hiányos termék esetén mi a teendőm?

Amennyiben a termék kibontása után észreveszed, hogy egyes alkotóelemek hiányoznak, vagy hibásak, kérünk fényképezd le, és küldd el a webáruház e-mail címére. Ilyen esetekben a játék forgalmazója pótolja az alkotórészeket. Természetesen nagyobb, komolyabb hibák, esztétikai sérülések esetén a terméket cseréljük.

  • Merre jár a csomagom?

A GLS csomagkézbesítő partnerünknél van lehetőség a csomagod utánkövetésére. Ezt az alábbi linken teheted meg:

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Személyes átvétel esetén ügyfélszolgálatunkkal bármit meg tudsz beszélni, rugalmasan alkalmazkodunk a kívánságaidhoz.

Csomagküldő.hu szolgáltatás választása esetén a csomagod állapotáról az alábbi linken kaphatsz információt:

csomagküldő.hu csomagkövetés

FONTOS: a csomagon található címkén, a vonalkód alatti számot kell megadnod. ( pl. Z 123..)