SZÁLLÍTÁS AKCIÓ - PACKETA CSOMAGPONTOK : 890,-Ft
játékszabály
Djeco társasjáték: Cacophony - Micsoda hangzavar! DJ08436_x000D_
Ajánlott életkor: 4-8 év_x000D_
Játékosok száma: 2-4 fő_x000D_
Játék idő kb.: 10 perc_x000D_
A boboz tartalma: 1 db játéktábla, 12 db fatörzs (zöld hengerek), 12 db lomb-kártya, 1 db vándor – bot, 1 házikót ábrázoló kártyalap, 1 macska-kártya, 10 állat-kártya, 1 fekete leskelődés-gátló szemmaszk_x000D_
A játék célja: a „vak” játékosnak a játékostársak segítségével le kell szednie a cicát a fa tetejéről és be kell érnie a házba_x000D_
_x000D_
A játék előkészítése: tegyétek a játéktáblát az asztal közepére. A fatörzseket állítsátok a tábla által jelölt helyekre. A lomb-kártyákat és az állat-kártyákat keverjétek össze_x000D_
A játék menete: kezdjen a legfiatalabb játékos. Vegye fel az állat lapok közül a felső négyet és tegye a lapokat egyesével – neki tetszőlegesen – a játéktábla négy oldalához. Most jól jegyezze meg, hogy melyik állat a tábla mely oldalánál áll. Aztán fel kell vennie a szemkötőt. (a játék folyamán minden egyes játékkörben más-más játékosnak lesz bekötve a szeme)_x000D_
A többi játékos titokban eldönti, hogy melyikük fogja azoknak az állatoknak a hangját utánozni., melyek a tábla négy oldalánál láthatók. _x000D_
- ha két játékos játssza a játékot: akkor a ne bekötött szemű játékos utánozza mind a 4 állat hangját_x000D_
- ha hárman játszotok: a két nem bekötött szemű játékos egyenként 2-2 állatot utánoz_x000D_
- ha négyen ültetek le játszani: 2 játékos egy-egy állatot utánoz, a harmadik 2 állat hangját adja_x000D_
- ha öten vagytok: minden játékos (a bekötött szemű játékos kivételével) egy-egy állathangért felelős_x000D_
A játékosok a ház kártyát a tábla egyik tetszőleges oldalához teszik – természetesen úgy, hogy azt a bekötött szemű társuk meg ne lássa!_x000D_
Ha ezzel készen vagytok, tegyétek a fatörzsekre a lombot. Az egyik lombban üldögél a megmentésre váró macsek – természetesen ezt is tegyétek a soron következő fatörzsre (összesen 12 fát kell „lombosítanotok”)._x000D_
A vándorbotot illesszétek óvatosan a tábla közepére (a táblán jelölve van a kezdés helye) – vigyázva, nehogy valamit leverjetek! Adjátok a bot végét a bekötött szemű játékos kezébe._x000D_
A „vak” játékos feladata, hogy a vándorbotot abba az irányba mozgassa, amerre a _x000D_
játékostársak az irányt mutató állat hangját utánozzák. A játékosok csak annak az állatnak a hangját utánozhatják, amelyekben a játék elején megállapodtak._x000D_
Példa: ha a macska megmentésének érdekében a vándorbotnak jobbra kell mozdulnia és a tábla jobb oldalán a kacsa képe látható, akkor annak a játékosnak kell hápogni, aki feladata a „vándorbotot” a jobb irányba való elmozdulásra ösztökélni._x000D_
Figyelmeztetések:_x000D_
1. a játékosok nem kommunikálhatnak egymással. A cél minden esetben az, hogy a bekötött szemű játékos megtalálja és leverje a fáról a macskát; a botot tartó játékosnak ezen cél elérésében kell a játékostársaknak állathang-utánzással segíteni_x000D_
2. hangosabban és gyorsabban kiáltva az adott irányban álló állat hangját a játékos ösztönözni lehet az adott irányban való gyorsabb mozgásra_x000D_
3. az új állathang bekiabálása irányváltoztatást jelöl_x000D_
4. ha a bekötött szemű játékos nem az elhangzott állathang irányába mozgatja a botot, a játékostársak szamárbőgéssel (iááá) jelzik tévedését_x000D_
5. ha a bekötött szemű játékost arra szeretnék rávenni, hogy átlósan mozgassa a vándorbotot a táblán, akkor megengedett, hogy egyszerre két játékos utánozzon állathangot_x000D_
_x000D_
Ha a bekötött szemű játékosnak sikerül megmentenie a macskát a fa tetejéről (azaz levernie a macskát ábrázolólapot a törzsről), a játékostársak ezt nyávogással jelzik (miáááuuu). Ekkor azonban még nincs vége a játékkörnek; a vándorbotot minél hamarabb a házba kell juttatni._x000D_
Figyelem: a bekötött szemű játékosok 1 db lombot büntetés nélkül leverhetnek - ilyenkor a játék tovább folytatódik!_x000D_
_x000D_
A játék vége: _x000D_
minden játékos nyer, ha a bekötött szemű játékosnak sikerül megmentenie a macskát és eljutni a házba._x000D_
mindenki veszít, ha:_x000D_
- a bekötött szemű játékos másodszorra is lever egy lombot (amelyen még mindig nem a macska van)_x000D_
- ha a bekötött szemű játékos úgy jut ki az erdőből (a tábláról), hogy nem érinti a házikót_x000D_
Játékvariáció kisebb gyermekek számára: állítsunk kevesebb fát az erdőbe, vagy csak a 3. lomb lelökése jelentse a játék végét._x000D_

Társasjáték - Hangzavar - Cacophony

Cikkszám: 
DJ08436

Hangzavar társasjátékban a bekötött szemű játékosnak a társai útmutatása szerint kell végighaladnia az erdő fái között a megadott szabályok szerint. A társak az irányítást a megfelelő állathangokkal végzik. Ez aztán a feladat!!! - elfogadni és nagyon finom mozdulatokkal követni a társaid iránymutatását. Persze nem szabad összekeverni az állathangok jelentését, mert egy rossz irányba tett mozdulat és hopp, már le is döntötted az utadba kerülő fa lombkoronáját.Ha ügyesek vagytok, együtt kijuttok az erdőből!


                                                              

                                                

korosztály:
4 éves kortól
játékosok száma:
2-4 fő
játékidő:
10-25 perc
nehézségi szint:
egyszerű
Gyártó:
Djeco
7 670 Ft
Hasonló termékek
Tarsasjatek-Hangzavar-Cacophony
Társasjáték - Hangzavar - Cacophony
7 670 Ft
Webáruház készítés