A legjobbtársasok webáruház szállítási ismertetője

  • A legolcsóbb és leggyorsabb ha ingyenes személyes átvételt, és bankkártyás fizetést, vagy utalást választasz,  így megspórolod a szállítás és az utánvét költségeit. A rendelésed akár másnap is átveheted, de nincs időkorlát, bármikor mehetsz érte. Fontos, hogy az átvételi ponton fizetni nem tudsz, csak kivételes esetben, ( pl. meghiúsult bankkártyás fizetés) előzetes egyeztetés után, ekkor készpénzt van lehetőséged leadni az áru átvétele előtt. Személyes átvételi pontunk: Nyugatinál,1066.Budapest. Teréz krt. 58.szám alatt, az udvarban lévő BORHÁLÓ szaküzletben Hétfő- Péntek: 12.00 órától- 19.00 óráig.
  • A legkényelmesebb: a házhozszállítás. Amennyiben lehetőséged van otthon, vagy a munkahelyeden átvenni a rendelésed, akkor érdemes ezt a szállítási módot választanod. A GLS partnerünk tájékoztat a kiszállítás várható idejéről, ha mégsem megfelelő az általuk megjelölt időpont, a kézbesítővel telefonon egyeztethetsz, az elérhetőségét a visszaigazoló e-mailben megtalálhatod. Lehetőséged van a csomagod követésére is, az alábbi linken:https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
  • Csomagpontos átvétel Amennyiben nem szeretnél csomagkézbesítőre várni, válassz a csomagpontos lehetőségek közül. A csomagküldő.hu ( csomagkövetés linkje: csomagküldő.hu-csomagkövetés )és a GLS csomagpontokra leadott rendelésed átvételére 6 napod van, akkor mész érte, amikor neked a legmegfelelőbb. A csomagküldő.hu szolgáltatás ráadásul olcsóbb, mint a házhozszállítás..Átvevőhelyek listája itt: https://www.csomagkuldo.hu/atvevohelyek
  • Csomagautomata  A Foxpost csomagpontjai szinte napról napra bővülnek, érdemes megnézned, van-e neked megfelelő helyen lévő csomagautomata. Itt megnézheted:https://foxpost.hu/csomagautomatak  Fontos: ha sürgős a rendelés, akkor ezt a lehetőséget ne válaszd, mert a csomagautomaták megtelhetnek, így a feladás vagy az átvétel időpontja bizonytalan. Utánvétes fizetés nem lehetséges, így válaszd a bankkártyás vagy utalásos fizetési lehetőségeket. 

       Az eddigi tapasztalatok alapján kijelenthetjük, hogy eltűnt, elveszett csomag nincs, logisztikai partnereink olyan informatikai háttérrel rendelkeznek, hogy ez szinte kizárt. Természetesen emberi mulasztásokból történő hibák előfordulhatnak, pl. nem kapod meg a visszaigazoló e-mail-t, vagy  a csomagponton lévő csomagról csak egy nappal később kapsz értesítést, de ezek száma elenyésző, végül minden csomag gazdára talál..