Gyakori kérdések, információk
- Hogyan rendelhetek?
Rendelni kizárólag a webáruház felületén tudsz, telefonos és e-mail-ben küldött rendeléseket nem tudunk teljesíteni. A vásárláshoz nem szükséges regisztrálnod, a " Kosárba" gombra kattintva a rendszer végigvezet a vásárlási folyamaton, a fizetési és szállítási módokat Te magad határozhatod meg. A rendelés feldolgozásáról, összekészítéséről és a várható átvételről folymatosan tájékoztatunk e-mailben, ezért fontos, hogy pontosan add meg. A vásárlást igazoló számlát is e-mail-ben kapod majd meg, papír alapú számlát nem használunk. Személyes átvétel esetén mindenképp várd meg az átvétel pontos időpontját tartalmazó e-mail-t, a vásárlás visszaigazolása után nem lehet automatikusan átvenni a rendelést. Előforduhat, hogy olyan terméket helyezel kosárba, ami épp nem kapható, de még meg tudod rendelni, mivel az adatszinkron 24 óránként frissül teljesen. Amennyiben előre fizettél, úgy az összeget azonnal visszatérítjük.
- Hogyan módosíthatom, vagy törölhetem rendelésem?
Rendelésed állapotát, adatait bármikor utólag is módosíthatod az ügyfélszolgálat segítségével. Amennyiben nem tudjuk teljesíteni rendelésed, úgy nem szükséges azt külön lemondanod, mi megtesszük ezt automatikusan.
- Hibás, hiányos termék esetén mi a teendőm?
Amennyiben a termék kibontása után észreveszed, hogy egyes alkotóelemek hiányoznak, vagy hibásak, kérünk fényképezd le, és küldd el a webáruház e-mail címére. Ilyen esetekben a játék forgalmazója pótolja az alkotórészeket. Természetesen nagyobb, komolyabb hibák, esztétikai sérülések esetén a terméket cseréljük.
- Merre jár a csomagom?
A GLS csomagkézbesítő partnerünknél van lehetőség a csomagod utánkövetésére. Ezt az alábbi linken teheted meg:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Személyes átvétel esetén ügyfélszolgálatunkkal bármit meg tudsz beszélni, rugalmasan alkalmazkodunk a kívánságaidhoz.
Csomagküldő.hu szolgáltatás választása esetén a csomagod állapotáról az alábbi linken kaphatsz információt:
FONTOS: a csomagon található címkén, a vonalkód alatti számot kell megadnod. ( pl. Z 123..)
Foxpost csomagnyomkövetés:
https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/