Gyakori kérdések, információk
- Hogyan rendelhetek,vásárolhatok?
Rendelni kizárólag a webáruház felületén tudsz, telefonos és e-mail-ben küldött rendeléseket nem tudunk teljesíteni. A vásárláshoz nem szükséges regisztrálnod, a " Kosárba" gombra kattintva a rendszer végigvezet a vásárlási folyamaton, a fizetési és szállítási módokat Te magad határozhatod meg. A rendelés feldolgozásáról, összekészítéséről és a várható átvételről folymatosan tájékoztatunk e-mailben, ezért fontos, hogy pontosan add meg az adatokat. A vásárlást igazoló számlát is e-mail-ben kapod majd meg, papír alapú számlát nem használunk. A rendelést visszaigazoló automata e-mail még nem feltétlenül jelzi, hogy a vásárlás tételei elérhetőek-e biztosan. A visszaigazolás után kezdjük meg az adatok, tételek feldolgozását, aminek a végeztével e-mail-ben tájékoztatunk a rendelés állapotáról.
- Miért nem kaptam visszaigazoló e-mail-t?
A rendelési folyamat során az e-mail címed megadásánál előfordulhat, hogy egy karaktert elírsz, vagy hibásan gépelsz véletlenül, ezért a visszaigazolás nem érkezik meg a postafiókodba. Az is megtörténhet,hogy a spam vagy promóciós mappába kerül a levél. Ha végképp sehol nem látod a levelet,vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon.
Amennyiben házhozszállítást, csomagpontos átvételt választottál, úgy a szállítópartnereinktől kapsz értesítő e-mail-t. A fent leírt hibalehetőségek esetén ezek a levelek sem lesznek láthatóak, ezért hívd ügyfélszolgálatunkat, mert mi mindig látjuk merre jár a csomagod.
- Nem sikerült a bankkártyás fizetés, mi ennek az oka és mi a teendőm?
A bankkártyás fizetési folyamat lényege, hogy a bankod és az online tranzakciót végrehajtó szolgáltató ( TEYA ) között kapcsolat jön létre amikor a kártyaszámod megadod. Előfordulhat, hogy ez a kapcsolat valamilyen oknál fogva megszakad -pl. legtöbbször:időtúllépés- és a tranzakció sikertelen lesz. Ezt mi már rögtön látjuk a rendelést követően. Két dolgot tehetsz: megismétled a rendelést, vagy egyszerűen átutalod a rendelés összegét a bankszámlánkra. A sikertelen rendelés ilyenkor törlődik, tehát semmiképp nem tudod kétszer kifizetni a rendelésed.
- Hogyan módosíthatom, vagy törölhetem rendelésem?
Rendelésed állapotát, adatait bármikor utólag is módosíthatod az ügyfélszolgálat segítségével. Amennyiben nem tudjuk teljesíteni rendelésed, úgy nem szükséges azt külön lemondanod, mi megtesszük ezt automatikusan.
- Hibás, hiányos termék esetén mi a teendőm?
Amennyiben a termék kibontása után észreveszed, hogy egyes alkotóelemek hiányoznak, vagy hibásak, kérünk fényképezd le, és küldd el a webáruház e-mail címére. Ilyen esetekben a játék forgalmazója pótolja az alkotórészeket. Természetesen nagyobb, komolyabb hibák, esztétikai sérülések esetén a terméket cseréljük.
- Merre jár a csomagom?
Szállítópartnereink lehetőséget biztosítanak a kiszállítás alatt lévő csomagok aktuális állapotának lekérdezéséhez. A csomaginformációhoz azonban minden esetben szükség van a csomagszámra. Amennyiben nem tudod ezt a beazonosító számot, hívd ügyfélszolgálatunkat, mi tudunk segíteni.
A GLS csomagkézbesítő partnerünknél van lehetőség a csomagod utánkövetésére. Ezt az alábbi linken teheted meg:
Packeta.hu csomagpont szolgáltatás választása esetén a csomagod állapotáról az alábbi linken kaphatsz információt:
DPD csomagkövetés linkje:
https://csomagkovetes.com/dpd-nyomkovetes/