Gyakori kérdések, információk

  • Hogyan rendelhetek?

Rendelni kizárólag a webáruház felületén tudsz, telefonos és e-mail-ben küldött rendeléseket nem tudunk teljesíteni.  A vásárláshoz nem szükséges regisztrálnod, a " Kosárba" gombra kattintva a rendszer végigvezet a vásárlási folyamaton, a fizetési és szállítási módokat Te magad határozhatod meg. A rendelés feldolgozásáról, összekészítéséről és a várható átvételről folymatosan tájékoztatunk e-mailben, ezért fontos, hogy pontosan add meg az adatokat. A vásárlást igazoló számlát is e-mail-ben kapod majd meg, papír alapú számlát nem használunk. Személyes átvétel esetén mindenképp várd meg az átvétel pontos időpontját tartalmazó e-mail-t, a vásárlás visszaigazolása után nem lehet automatikusan átvenni a rendelést. Előforduhat, hogy olyan terméket helyezel kosárba, ami épp nem kapható, de még meg tudod rendelni, mivel az adatszinkron 24 óránként frissül teljesen. Amennyiben előre fizettél, úgy az összeget azonnal visszatérítjük.

  •  Hogyan módosíthatom, vagy törölhetem rendelésem?

Rendelésed állapotát, adatait bármikor utólag is módosíthatod az ügyfélszolgálat segítségével. Amennyiben nem tudjuk teljesíteni rendelésed, úgy nem szükséges azt külön lemondanod, mi megtesszük ezt automatikusan.

  • Hibás, hiányos termék esetén mi a teendőm?

Amennyiben a termék kibontása után észreveszed, hogy egyes alkotóelemek hiányoznak, vagy hibásak, kérünk fényképezd le, és küldd el a webáruház e-mail címére. Ilyen esetekben a játék forgalmazója pótolja az alkotórészeket. Természetesen nagyobb, komolyabb hibák, esztétikai sérülések esetén a terméket cseréljük.

  • Merre jár a csomagom?

A GLS csomagkézbesítő partnerünknél van lehetőség a csomagod utánkövetésére. Ezt az alábbi linken teheted meg:

GLS csomag nyomkövetés

Packeta.hu csomagpont szolgáltatás választása esetén a csomagod állapotáról az alábbi linken kaphatsz információt:

csomagküldő.hu csomagkövetés

PickPack csomagpont csomagátvevőhelyre kért rendelésed is tudod követni az alábbi linken:

PickPack pont csomagkövetés

  •  Előre kifizettem a rendelésem, de a rendelt termékem időközben kifogyott a webáruházban.

Webáruházunkban a hét minden napján 0-24 órág lehet rendeléseket leadni. Az aktuális termékkészlet adatbázisa azonban nem frissül azonnal, így előfordulhat, hogy kosárba kerül egy olyan termék, melyet például egy másik vásárló is megrendelt szinte ugyanakkor, vagy kosárba tett, és csak később véglegesítette a rendelést. Ilyen esetekben természetesen felvesszük Veled a kapcsolatot, a rendelést még így utólag is lehet módosítani, a hiánycikkes termék helyett választhatsz valami mást, megvárhatod amíg újra készleten lesz, vagy kérheted a termék árának visszatérítését.

  • Újdonságok
  • Akciók
  • raktárkisöprés
  • puzzle
  • társasjátékok kategóriák szerint
  • társasjátékok életkor szerint
  • kreatív játékok kategóriák szerint
  • kreatív játékok életkor szerint
  • készségfejlesztő játékok
  • márkák, gyártók
  • csomagajánlatok
  • szállítási lehetőségek
  • Kontakt
  • GY.I.K
  • blog
Belépés
Regisztráció
Kosár
A kosár üres
Vásárláshoz ide kattints!!
Cookie beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.