Gyakori kérdések, információk
- Hogyan rendelhetek,vásárolhatok?
Rendelni kizárólag a webáruház felületén tudsz, telefonos és e-mail-ben küldött rendeléseket nem tudunk teljesíteni. A vásárláshoz nem szükséges regisztrálnod, a " Kosárba" gombra kattintva a rendszer végigvezet a vásárlási folyamaton, a fizetési és szállítási módokat Te magad határozhatod meg. A rendelés feldolgozásáról, összekészítéséről és a várható átvételről folymatosan tájékoztatunk e-mailben, ezért fontos, hogy pontosan add meg az adatokat. A vásárlást igazoló számlát is e-mail-ben kapod majd meg, papír alapú számlát nem használunk. Személyes átvétel esetén mindenképp várd meg az átvétel pontos időpontját tartalmazó e-mail-t, a vásárlás visszaigazolása után nem lehet automatikusan átvenni a rendelést. Előforduhat, hogy olyan terméket helyezel kosárba, ami épp nem kapható, de még meg tudod rendelni, mivel az adatszinkron 24 óránként frissül teljesen. Amennyiben előre fizettél, úgy az összeget azonnal visszatérítjük.
- Miért nem kaptam visszaigazoló e-mail-t?
A rendelési folyamat során az e-mail címed megadásánál előfordulhat, hogy egy karaktert elírsz, vagy hibásan gépelsz véletlenül, ezért a visszaigazolás nem érkezik meg a postafiókodba. Az is megtörténhet,hogy a spam vagy promóciós mappába kerül a levél. Ha végképp sehol nem látod a levelet,vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon.
Amennyiben házhozszállítást, csomagpontos átvételt választottál, úgy a szállítópartnereinktől kapsz értesítő e-mail-t. A fent leírt hibalehetőségek esetén ezek a levelek sem lesznek láthatóak, ezért hívd ügyfélszolgálatunkat, mert mi mindig látjuk merre jár a csomagod.
- Nem sikerült a bankkártyás fizetés, mi ennek az oka és mi a teendőm?
A bankkártyás fizetési folyamat lényege, hogy a bankod és az online tranzakciót végrehajtó szolgáltató ( TEYA ) között kapcsolat jön létre amikor a kártyaszámod megadod. Előfordulhat, hogy ez a kapcsolat valamilyen oknál fogva megszakad -pl. legtöbbször:időtúllépés- és a tranzakció sikertelen lesz. Ezt mi már rögtön látjuk a rendelést követően. Két dolgot tehetsz: megismétled a rendelést, vagy egyszerűen átutalod a rendelés összegét a bankszámlánkra. A sikertelen rendelés ilyenkor törlődik, tehát semmiképp nem tudod kétszer kifizetni a rendelésed.
- Hogyan módosíthatom, vagy törölhetem rendelésem?
Rendelésed állapotát, adatait bármikor utólag is módosíthatod az ügyfélszolgálat segítségével. Amennyiben nem tudjuk teljesíteni rendelésed, úgy nem szükséges azt külön lemondanod, mi megtesszük ezt automatikusan.
- Hibás, hiányos termék esetén mi a teendőm?
Amennyiben a termék kibontása után észreveszed, hogy egyes alkotóelemek hiányoznak, vagy hibásak, kérünk fényképezd le, és küldd el a webáruház e-mail címére. Ilyen esetekben a játék forgalmazója pótolja az alkotórészeket. Természetesen nagyobb, komolyabb hibák, esztétikai sérülések esetén a terméket cseréljük.
- Merre jár a csomagom?
A GLS csomagkézbesítő partnerünknél van lehetőség a csomagod utánkövetésére. Ezt az alábbi linken teheted meg:
Packeta.hu csomagpont vagy házhozszállítás szolgáltatás választása esetén a csomagod állapotáról az alábbi linken kaphatsz információt:
- Előre kifizettem a rendelésem, de a rendelt termékem időközben kifogyott a webáruházban.
Webáruházunkban a hét minden napján 0-24 órág lehet rendeléseket leadni. Az aktuális termékkészlet adatbázisa azonban nem frissül azonnal, így előfordulhat, hogy kosárba kerül egy olyan termék, melyet például egy másik vásárló is megrendelt szinte ugyanakkor, vagy kosárba tett, és csak később véglegesítette a rendelést. Ilyen esetekben természetesen felvesszük Veled a kapcsolatot, a rendelést még így utólag is lehet módosítani, a hiánycikkes termék helyett választhatsz valami mást, megvárhatod amíg újra készleten lesz, vagy kérheted a termék árának visszatérítését.