Gyakori kérdések, információk

  • Hogyan rendelhetek?

Rendelni kizárólag a webáruház felületén tudsz, telefonos és e-mail-ben küldött rendeléseket nem tudunk teljesíteni.  A vásárláshoz nem szükséges regisztrálnod, a " Kosárba" gombra kattintva a rendszer végigvezet a vásárlási folyamaton, a fizetési és szállítási módokat Te magad határozhatod meg. A rendelés feldolgozásáról, összekészítéséről és a várható átvételről folymatosan tájékoztatunk e-mailben, ezért fontos, hogy pontosan add meg. A vásárlást igazoló számlát is e-mail-ben kapod majd meg, papír alapú számlát nem használunk. Személyes átvétel esetén mindenképp várd meg az átvétel pontos időpontját tartalmazó e-mail-t, a vásárlás visszaigazolása után nem lehet automatikusan átvenni a rendelést. Előforduhat, hogy olyan terméket helyezel kosárba, ami épp nem kapható, de még meg tudod rendelni, mivel az adatszinkron 24 óránként frissül teljesen. Amennyiben előre fizettél, úgy az összeget azonnal visszatérítjük.

  • Hogyan módosíthatom, vagy törölhetem rendelésem?

Rendelésed állapotát, adatait bármikor utólag is módosíthatod az ügyfélszolgálat segítségével. Amennyiben nem tudjuk teljesíteni rendelésed, úgy nem szükséges azt külön lemondanod, mi megtesszük ezt automatikusan.

  • Hibás, hiányos termék esetén mi a teendőm?

Amennyiben a termék kibontása után észreveszed, hogy egyes alkotóelemek hiányoznak, vagy hibásak, kérünk fényképezd le, és küldd el a webáruház e-mail címére. Ilyen esetekben a játék forgalmazója pótolja az alkotórészeket. Természetesen nagyobb, komolyabb hibák, esztétikai sérülések esetén a terméket cseréljük.

  • Merre jár a csomagom?

A GLS csomagkézbesítő partnerünknél van lehetőség a csomagod utánkövetésére. Ezt az alábbi linken teheted meg:

https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes

Személyes átvétel esetén ügyfélszolgálatunkkal bármit meg tudsz beszélni, rugalmasan alkalmazkodunk a kívánságaidhoz.

Csomagküldő.hu szolgáltatás választása esetén a csomagod állapotáról az alábbi linken kaphatsz információt:

csomagküldő.hu csomagkövetés

FONTOS: a csomagon található címkén, a vonalkód alatti számot kell megadnod. ( pl. Z 123..) 

Foxpost csomagnyomkövetés:

https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

 

  • Újdonságok 
  • Akciók 
  • társasjátékok 
  • kreatív játékok 
  • puzzle 
  • fejlesztő játékok 
  • márkák, gyártók 
  • csomagajánlatok 
  • parti kellékek 
  • blog
  • szállítási opciók
  • GY.I.K
Belépés
Regisztráció
Kosár
A kosár üres. Vásárláshoz ide kattints!!
Cookie beállítások
Weboldalunk az alapvető működéshez szükséges cookie-kat használ. Szélesebb körű funkcionalitáshoz marketing jellegű cookie-kat engedélyezhet, amivel elfogadja az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.