+36702332203 | info@legjobbtarsasok.hu              Személyes átvételi pont: VI.ker. Teréz krt. 58. BORHÁLÓ üzlet / a Nyugati térnél /  

+36702332203 | info@legjobbtarsasok.hu              Személyes átvételi pont: VI.ker. Teréz krt. 58. BORHÁLÓ üzlet / a Nyugati térnél /  

Társasjáték - Okoska - Ludanimo

Tarsasjatek-Okoska-Ludanimo
Tarsasjatek-Okoska-Ludanimo
Tarsasjatek-Okoska-Ludanimo
Tarsasjatek-Okoska-Ludanimo

Társasjáték - Okoska - Ludanimo

11 790 Ft
Összehasonlítás
Kedvencekhez
KÉSZLETRŐL SZÁLLÍTJUK

A Ludanimo a Djeco 3 az 1-ben (3 in 1) társasjátéka a legkisebbeknek: egy körjáték, egy memória játék és egy egyensúlyozós játék egyben, de akár montessori toronyként is használhatjuk.


                     

Adatok
Korosztály
3 éves kortól
játékosok száma
2-4 fő
játékidő
10-30 perc
személyes átvétel

Akár a megrendelést követő napon is átveheted a terméket!

      Hétfő-Péntek  : 12.00 - 19.30-ig

             

        

                            

 

Teréz krt 58.-Nyugati térnél- BORHÁLÓ üzlet
szállítási idő
2-4 nap
Gyártó
Djeco
Cikkszám
DJ08420
játékszabály
DJECO: Ludanimo - 3 társasjáték a kicsiknek DJ08420_x000D_
_x000D_
3 társasjáték a kicsiknek: Körjáték, memória játék és egyensúlyozás játék_x000D_
Életkor: 3 év fölött_x000D_
Játékosok száma: 1-4_x000D_
A játék tartalma: 1 állatos dobókocka, 1 szín-dobókocka, 15 formadoboz (5 négyzet alapú/kocka, 5 köralapú/henger, 4 db háromszög alapú/hasáb), amely színei az alakzatok tetején vannak jelölve, 6 állatfigura._x000D_
_x000D_
Játék 1 Állat sétáltatás_x000D_
Tartozékok: 15 formadoboz, 1 állatfigura játékosonként, 1 szín-dobókocka._x000D_
A játék előkészülete: A 15 formadobozt helyezzük kör alakban színsor szerint rendezve: piros, zöld és kék. Az első elem legyen a kocka a piros körrel a közepén. Az állatokat helyezzük rá erre a kockára, amin a piros kör van._x000D_
_x000D_
A játék menete: A gyerekek sorban következve dobnak. Az állataik haladnak előre a következő dobozra aszerint, hogy milyen színt dobnak._x000D_
- Ha egy állatfigura olyan dobozra ér, amelyik már foglalt, akkor a már ott lévő állat mellé kell állnia. Ha emiatt leesne már a többi állat, akkor, a legutoljára érkező állatfigurának vissza kell mennie egy olyan dobozra, amelyen az a szín van, amit dobott. A többi állat ott marad ahol volt. _x000D_
Amikor a játékosok közel érnek a kör végéhez figyelni kell, mert pontosan az utolsó dobozra kell megérkezni, vagyis az utolsó dobás színének meg kell egyeznie az utolsó doboz színével, máskülönben vissza kell lépnie a játékosnak az olyan színű dobozra, amit dobott._x000D_
Ki nyer? Az a játékos, aki először ér az utolsó kockára. _x000D_
_x000D_
Játék 2 Csattanás, puffanás, robaj – szegény állatok!_x000D_
Tartozékok: 15 formadoboz, 6 állatfigura_x000D_
A játék előkészülete: A formadobozokat és állatokat a játékosok elé kell helyezni karnyújtásnyira._x000D_
A nagy kockát a játéktér közepére kell helyezni._x000D_
_x000D_
1) változat: A játékosok sorban választanak egy dobozt vagy állatfigurát és a másikra teszik azokat. A játékos, aki miatt ledől a torony, az veszít._x000D_
_x000D_
2) változat: 1 “szín “ és 1 “állatos” dobókockával._x000D_
A gyerekek a 2 kockával dobnak sorban. A dobókockák meghatározzák, hogy melyik dobozt, vagy állatot kell az építményre helyezni a gyereknek. Amikor a játékos soron következik, választhat egy dobozt, vagy egy állatot a kockadobása szerint. Ha a játék vége felé nincs olyan doboz vagy állat, amit dobott a játékos a 2 kockával, akkor a következő játékos dob._x000D_
A dobozokat és az állatokat egymásra, vagy egymásba kell helyezni, hogy egy építményt képezzenek._x000D_
A játékos, aki miatt leomlik a torony, veszít._x000D_
_x000D_
Játék 3 Rejtőzés és keresés_x000D_
Tartozékok: 6 nagy formadoboz (3 kocka és 3 henger), 1 állatos dobókocka, 6 állatfigura_x000D_
A játék előkészülete: A 6 dobozt helyezzük a játék középpontjába. A felnőtt elrejti a 6 állatfigurát találomra a 6 doboz alá._x000D_
_x000D_
A játék menete: Az első gyerek dob a dobókockával, és megpróbálja megtalálni azt az állatfigurát, amit dobott úgy, hogy felfordít egy kiválasztott dobozt. Ha megtalálja az állatfigurát, akkor azt megnyerte és maga elé helyezi._x000D_
Ha nem találja meg a keresett állatfigurát vagy üres dobozt forgat, akkor a következő játékos dobhat. És így tovább..._x000D_
Speciális eset: Ha olyan állatot dobnak, amit már megtaláltak, akkor is a következő játékos dobhat._x000D_
Ki nyer? Az a játékos, aki a legtöbb állatot találja meg._x000D_
_x000D_
Inspiratív formakészletének köszönhetően, sok más módon is felhasználhatóak a Ludamino elemei (Pl. építkezős-, szerepjáték… a többit bízzuk a gyermekek fantáziájára). _x000D_
Jó játékot kívánunk!_x000D_
Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!