Társasjáték - A három kismalac - Woolfy Djeco

Cikkszám: 
DJ08427
Tarsasjatek-A-harom-kismalac-Woolfy
játékszabály
Ajánlott életkor: 4-8 éves kor_x000D_
Játékosok: 1-4 játékos részére_x000D_
Tartalom: - 1 Wolfy játéktábla_x000D_
- 3 különböző színű kismalac figura_x000D_
- 1 farkas figura_x000D_
- 1 főzőfazék (benne hely a 3 kismalacnak)_x000D_
- 3 dobókocka a 3 különböző színű kismalacnak megfelelően, oldalain:1,2,3, 2 farkas és 1 ház jellel_x000D_
- 1 fel nem épült téglaház 4 darabban_x000D_
A játék célja: Együtt kell működni és a 3 kismalacot el kell juttatni biztonságosan a téglaházba (és először fel kell építeni a házat) mielőtt a farkas elkapja őket._x000D_
A játék kezdése előtt: Tegyük a 3 kismalacot és a farkas a nekik kijelölt kezdőmezőre._x000D_
Tegyük a farkas főzőüstjét a neki kijelölt pontra a táblán._x000D_
Helyezzük el a ház alapjait._x000D_
Játékszabály: _x000D_
A legfiatalabb játékos kezdhet, a játék az óramutató járásával megegyező irányban halad. Az első játékos választhat, hogy melyik színű kismalaccal szeretne haladni és a választott színnek megfelelő dobókockával dob:_x000D_
- ha 1, 2 vagy 3-at dob akkor annyit léphet a malaccal. (lásd a „haladás a kismalaccal” részt lentebb)_x000D_
- ha „farkast” dob, akkor a farkassal halad (lásd a”lépés a farkassal” pontot lentebb)_x000D_
- ha „házat” dob, akkor a játékos tegye a kismalacot a házba. Ha a játékos úgy dönt, hogy nem rakja a malacot a házba, akkor ott kell hagynia, ahol van. (lásd a ”ház” pontot lentebb)_x000D_
Amint a játékos befejezte a lépést, akkor a következő játékos jön. _x000D_
Lépés a farkassal: A farkassal csak az óra járásával megegyező irányban lehet lépni a táblán és csak az egyik „farkas”mezőről a másik „farkas”mezőre. Ha azon a mezőn egy kismalac áll vagy át kell rajta haladni a farkassal azon a mezőn, akkor a kismalac az üstbe kerül. A következő játékos jöhet. _x000D_
Lépés a malacfigurával: Miután mind a 3 kismalac elhagyta a kezdő mezőt nem térhetnek oda vissza a játék fennmaradó részében. A kismalacok mehetnek jobbra vagy balra, ahogy a játékos akarja._x000D_
Fontos: Ugyanazzal a malaccal nem lehet kétszer lépni sorjában (a játékosnak egy másik kockával kell _x000D_
dobnia, mint az előző játékos) kivéve ha: - ha a 2 másik malac a fazékban van_x000D_
- ha a 2 másik malac házban van_x000D_
Házak: Amikor egy kismalac egy házon áll, akkor biztonságban van a farkastól. A malacokat ténylegesen a házra kell tenni nem pedig a ház előtti mezőre._x000D_
Csak akkor lehet egy malacot házba tenni ha:_x000D_
- ha pont annyit léphet a dobott pontszám szerint (a házat egy mezőnek kell tekinteni)_x000D_
- ha dobókockával „házat” dob a játékos_x000D_
Ha egy kismalac el akarja hagyni a házat, amiben van, akkor a ház előtti mezőt is bele kell számolni a négyzetekbe._x000D_
Fontos: Egyszerre csak egy kismalacot lehet elrejteni a szalmaházban_x000D_
Egyszerre csak két kismalacot lehet elrejteni a rőzseházban_x000D_
Egyszerre mind a három kismalacot el lehet rejteni a téglaházban. (és ekkor megnyerték a játékot. _x000D_
De vigyázat: először fel kell építeni a téglaházat)_x000D_
Használat előtt fel kell építeni a téglaházat: Minden alkalommal, amikor egy kismalac rálép a „tégla” mezőre közvetlenül a téglaház előtt, akkor az abban a körben lévő a játékos hozzá tehet egy falat a házhoz (vagy a tetőt, de csak ha a 3 fal már fel van építve)_x000D_
Amikor a ház megépült akkor a kismalacokat el lehet rejteni benne, ha akkorát dobnak és lépnek előre, hogy _x000D_
- a „tégla” mezőre érkeznek_x000D_
- a kockával „házat” dobnak._x000D_
Segítség, hogy a kismalac megmeneküljön a fazékból: Először is, az egyik „kijöhet a fazékból” mezőre kell érkezni, amikor lelépi a kockával dobott számot a játékos. Azután a következő játékos jöhet._x000D_
Ez a játékos dob a fazékban csücsülő malac színének megfelelő kockával:_x000D_
- ha 1, 2 vagy 3-at dobott, akkor a játékos kiveszi a fazékból a kocka színe szerinti malacot és annyit léphet vele ahányat dobott. A kismalac bármelyik „fazék” jelről elindulhat, attól függően, hogy hol van a farkas a táblán._x000D_
- Ha „házat „dob akkor a játékos kiveszi a malacot a fazékból és bármelyik házba beteheti (lásd „Házak” pontban)_x000D_
- Ha „farkast” dob, akkor a kismalacnak a fazékban kell maradnia ahol volt és a farkassal lehet lépni. A játékot a következő játékos folytatja._x000D_
Vigyázat: A következő játékos nem dobhat ugyanazzal a kockával, amivel az előző játékos. (lásd „lépés a _x000D_
kismalacokkal” pontot)_x000D_
Figyelem: - Egyszerre csak egy kismalacot lehet kivenni a fazékból. A következő játékos a másik, fazékban _x000D_
lévő, kismalac színének megfelelő kockával dobhat._x000D_
- Egy kismalac, amelyik a téglaházban védve van, újra kijöhet, hogy megmentsen egy másik _x000D_
kismalacot a farkas fazekából. _x000D_
Ki nyer? Minden játékos nyer, ha a 3 kismalac biztonságban van a téglaházban. _x000D_
A farkas nyer, ha mind a 3 kismalac egyszerre van a fazekában._x000D_
Társasjáték - A három kismalac - Woolfy Djeco
Cikkszám: 
DJ08427

Ezt a társasjátékot 5 éves kortól ajánlja a gyártó, de már a 4 évesek is tudnak és szeretnek vele játszani.  A három kismalac társasjáték az együttműködés játéka, itt nem egymás ellen játszanak a kicsik, hanem a farkas ellen. A kisgyerekek egy célért játszanak, mégpedig hogy megépítsék a biztonságot nyújtó kő házat, és hogy bemeneküljenek ebbe a házba a farkas elől. A játékosok egy-egy malccal vannak, midegyik malacnak van egy dobókockája. A dobókockával egy, kettő, három vagy farkas dobható. Ha a játékos egyet, kettőt vagy hármat dob akkor a dobásnak megfelelő számot lép a táblán a kismalacával, ha azonban a farkast dobja, akkor a farkassal kell lépni. A farkas igen nagyot tud lépni, ugyanis ha menézed a játéktáblát, akkor ott látható hogy bizonyos mezőkre farkas van rajzolva és a farkas csak ezekre a farkasos mezőkre lép. Mivel ilyen nagyokat lép a farkas egy-egy dobás után a malacoknak van mitől tartani. Ha elkapja a farkas a malacot, akkor az üstbe teszi! Így hamar az üstben találhatják magukat a malacok és ha mindhárman bekerülnek az üstbe, akkor elvesztették a malacok a játékot. Természetesen minden helyzetre van megoldás, az ügyes malacok ki is tudnak szabadulni az üstből. És ki nyeri a játékot? Minden játékos nyer ha a három kismalac a kőházban van. A játéktábla vastag kartonból készült a játék figurák és az üst gumiból. A haz, amit fel kell építeni a játék során és a dobókocka fából készült. A társasjáték játéktáblája 50 x 37 cm-es, a társasjáték doboza 30 x 28 cm-es


                                                              

                                                

szállítási információk:
A termék kiszállítási ideje: 2-5 munkanap
korosztály:
4 éves kortól
játékosok száma:
2-4 fő
játékidő:
10-25 perc
Gyártó:
Djeco
Készleten
13 190 Ft
A vásárlás után járó pontok: 132 Ft
Hasonló termékek
Tarsasjatek-A-harom-kismalac-Woolfy
Társasjáték - A három kismalac - Woolfy Djeco
13 190 Ft
Webáruház készítés